Städdag!

Uppsatsveckan har varit grötig. Så mycket information man vill ha med men som inte får plats.. Börjar dock bli redo för intervjuer nu! Nästa vecka då blir det hårdkörning!

Idag har jag haft städdag, mindre roligt men såg ju för j*vligt ut! Har även gjort den tråkiga städningen så som torka alla skåpluckor o städa besticklådan! får väl hoppas att kärleken märker något när han kommer hem!

Vi har varit och tittat på radhus, flera radhus men har fastnat för ett och kanske vi är lite heta på gröten men dit vill jag flytta! 3 vånings med inredd källare. Dock över miljonen för det men vill man ha fint får man snåla in på annat.
Så idag ska vi till banken och höra vad de säger angående ett lånelöfte, har inga större förhoppningar vad de gäller min del då jag är urfattig student men vi håller tummarna iaf!

I dagarna fick jag tråkiga nyheter, världens bästa Gunvald finns inte längre med oss här i människolivet! Jag vet att han nu har det bra där i katthimlen! RIP <3 Du är i mina tankar!!

Nu ska jag laga ordning lite lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0