Småsaker kan ibland bli stora saker!

en sådan känsla har jag just nu! Gäller att hitta rätt person att spy galla över nu bara, se upp!

Är hundvakt åt Obelix, så skönt att komma ut på promenader, även om dom inte blir jätte långa så blir dom många.

Igår var det dansträning igen, vilket resulterat i att jag haft kramp i stortån hela natten.... fråga mej inte varför!! Träningen var iaf rolig, den där kändisen Jimmy Järveqvist kom o lärde oss ett o annat, han är dock inte David Borg och inget mer behöver sägas än det!
Vi fick lite saker med oss att träna på så som
1. Hanna trampa på HELA tiden inte en massa "jocks" utan trampa trampa trampa
2. Jimmy, fixa gunget, tyngden ner i golvet ej hasa fram
3. Träna på frame, samma avstånd och alltid vänd mot tjejen
4. Gå till höger om tjejen som kille (vilket ger punkt 3 lite förspänt)
5. Få flyt i förningen, inga onödiga stopp
6. Inga åhej hållningar i förningen bort med öppna handen och håll i tjejen hela tiden
7. Håll teknik positionerna

Så med andra ord, tillbaka till teknikens dans och den dans som jag så starkt håller av, kan nog bli lite värre för Jimmy då han inte vuxit upp under denna "era" (eller hur man nu säger ;))

Så om man säger så här, det blir hårdträning i några veckor nu!
Tycker det redan blev skillnad när Jimmy började träna på att gå till höger om mej, vilket flyt det helt plötsligt blev! Tackar för det Jimmy =)
Nej idag borde jag verkligen plugga många timmar men är så seg i skallen. livet känns som på halvfart kanske borde ta en lång promenad innan eller så helt enkelt bara sätta igång. Undanflykter är min starka sida just nu!

Nej nu bestämmer jag mej min dag ska se ut följande:
Dusch
Plugg
promenad me obbe

lunch
plugg
cykla till biblan (tog bilen istället)

Bäst att sätta igång kanske......... ska baraaaa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0