Morgonpigg

morgonpigg är bara förnamnet.. super trött på kvällarna dock! Somnade som en stock kl 22 igår kväll. Skönt att vräka ut sig i sängen ensam för en stund. Men blev väckt kl 00.00 av någon fylletratt som ville ha hämtning, så klädde mej o bar ut i nattens mörker. Fick för mej att någon kunde hoppa in i bilen när jag gled genom stan så var tvungen att snabbt låsa, är det bara jag som tycker det är otäckt på stan kvälls/natte tid?
Efter mycket om o men fick jag hem kärleken min, full som en kastrull.

Meen tillbaka till dagens i landsproblem, att vakna halv 8 en söndags morgon och sedan vara alldeles för rastlös är inte roligt och inte det minsta roligt på kvällen när man sedan ska försöka sova!
´Från ett problem till ett annat, vi har fått myrinvasion i v-rummet. inte så lite heller. dock mitt fel då jag spilllde cola för någon helg sedan o torkade visst bort det lite dåligt. men nu är det borttaget men myrorna irrar omkring o letar annan gotta istället!   Nån som har något tips på enkel uttrotning av myror?!
Har även varit duktig o tvättat denna morgon, drygt dock att strömmen var avstängd till 9 i tvättstugan så jag kunde inte tjuvstarta när man ändå var uppe.

nej nu är det dags att rusa till tvättstugan igen! see you soon..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kanel! Myror gillar inte det av nån anledning så häll lite kanel där ni tror de kommer in...

2010-03-21 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0