En lite anorlunda dag!

Idag fick jag morgon besök, gulliga Anso som jag inte sett sen i somras kom över och gjorde mej frukostsällskap. Äntligen kunde jagäta lite utan att magen värker som galet (magsjuka hela måndagen). sen bar det av mot högskolan nån halvtimmes plugg o mest ärenden uträttats.

Just nu är det underbart väder, dripp droppar (snarare forsar vatten) från taket utanför fönstret, jag vill dåinte stå under något tak denna var när allt ska rasa ner!

Var mysigt att få träffa min flanso, tror vi kommer få några till stunder innan Umeå kallar igen. Alltid trevligt att få någon att prata med som avbrott i pluggvardagen!
Till några tråkigheter, hjärtat skulle laga lunch och öppnade frysen och möts av varm mat.... jätte roligt = not! Då har någon av oss kommit åt knappen i kylen och frysen har blivit avstängd,, så surt!! dyrt om inte annat!!

Vi behöver ju inte tänka på att frosta av frysen på ett tag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0