Sool <3

Är så härligt att vara ledig när solen gassar på! Gårdagen slet vi i trädgården och har nu äntligen börjat få riktigt fint igen. Avslutade dagen med grillning ute hos bästa mamma o pappa. Mums sa magen.

Just nu sitter jag o väntar på att barnen ska vakna så vi kan äta frukost och dra till plantagen och köpa lite blommor o så. Kärleken har jobbat natt han så han sover som en stock ett tag till.

Min nackspärr vill inte ge med sig, hjälper ibland med 2 alvedon (ipren hjälpte inte alls) men ibland är det som om någon kör 2 köksknivar i nacken på mig. Snälla släpp!! Blir så  jobbigt att jobba annars..

Oj nu vaknade C till liv. dags att börja med frullen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Går lite dåligt med uppdateringarna här nu tycker jag!!! :)

2010-06-14 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0