uppnervända dagen!

Ibland blir det inte som man tänkt sig, Borde anat ugglor i mossen när jag
1. klockan 5 i morse vaknade med huvudvärk. Tog piller för det o gick o la mig igen, vaknade dock
2. klockan 7 igen av att någon borrar (!?) väldigt ljudligt, (lät ungefär som de borrade i mitt huvud),. VIsade sig att de var en vattenläcka och de kommer även att borra imorgon bitti.
3. Kommer till skolan och hamnar i lite diskussion om c-uppsatsen,
4. Går hem utan underbyxor och inser att det är förjäkla kallt (-19)
5. Sätter på datorn, har virus
6. Öppnar dörren och där står radiotjänst och tvingar mej o Ina att betala tvlicens

Positiva saker; haft ett underbart samtal med kärleken där hemma! Vilket gör att jag kommer somna med ett leende på läpparna!

Så jag kanske inte skulle ha klivit upp alls idag, tänk hur det kan bli, men man kan alltid hoppas att de var någon där ute hade en bättre dag och imorgon kommer jag vakna med ett strålande leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0