Umeå!

Är nu på plats i ett kallt och snöigt Umeå.. Universitetsområdet är gigantiskt och jag har redan gått vilse några gånger.
Är som sagt inneboende hos underbara Ina som tagit emot mej med öppna armar. Hon har en jättefin lägenhet som ligger ett stenkast ifrån skolan. I helgen har det varit lite party med några nya klasskompisar, mycket trevligt men var så trött igår, låg helt utslagen på soffan hela kvällen. Skönt att vara lite själv oxå (Ina var nämligen hos sin kille).
Just nu sitter jag på skolan eftersom jag inte har något internet i lägenheten, har beställt ett mobilt bredband som jag håller tummarna på ska fungera. Har även tagit steget att byta abonent till tele2. Billighet måste gå först!

Ina har en mycket skön soffa som jag sover på, e lite ovant att bädda undan sina sängkläder varje dag men vänjer mej  nog snart. 
 
Nej nu ska jag ta och stänga ner här och vandra hemåt igen.
Hoppas allt är bra med er där hemma! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej! Läste att du är på väg till Umeå nu. Nu är det plugg som gäller?? Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-01-24 @ 22:06:28
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0