Tisdag!

Idag är en dåligt humör dag! Inte så mycket att säga om det mer än att jag inser att jag är rätt otrevlig idag!
Ska pressa fram lite positiva tankar nu; så man tänker bort den dåliga ;)
Har fått internet idag, hur lätt som helst att installera när jag väl kommit på vilket som var till bredband och vilket som var till telefonen.
har även haft seminarium idag vilket oxå har gått bra, skönt att ett av fyra nu är över..
Jag och Ina har varit duktiga och iaf pressat oss att gå ut varje dag nu (inte helgen men alla andra dagar) plus att vi har komit underfull med hur lika vi är! Allt "onormalt" som man har för sig känns nu liksom helt normalt, då hon /eller jag säger att ja men så tänker jag oxå eller så funkar jag oxå så blir det konstiga väldigt normalt ;) Egotripp utöver det vanliga!
nej nu ska jag ta o laga lite mat! Falukorv får det bli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0