snöstorm!

"Stora snömängder/drivbildning: Snöfall som fram till onsdag kväll kan ge 20-40 cm nysnö med frisk sydlig vind."
med andra ord tänker jag hålla mej inne idag! ser inte alls så roligt ut utanför fönstret!

Ikväll ska vi baka scones och bjuda över lite klasskompisar! Är roligt med att ha sällskap och att det hela tiden händer något skoj! Plus att Ina är som en blond kopia av mej (förutom om man tittar på betygen så klart) ;)

Här kommer lite bilder från lägenheten och soffan som spenderar 12 timmar nattetid på

(Inas säng, och delar av "min" soffa)


Soffan som har blivit "min plats"


Köket


Stora härliga fönster..


Nej nu måste jag plugga lite..
puss o kram från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0