*pust*

Tråkiga nyheter Annso pjäxorna passade tyvärr inte längre efter 10 år på mina "stora" fötter, trodde inte jag utvecklats så mycket på tio år men hallå, fötterna har tydligen blivit större! (kanske något annat oxå haha)
Så fick bli en promenad och "huffa och puffa" fellan uppför backarna. Hon hade lite bakglid så de var väl kanske tur att jag inte hade skidor på fötterna!

Veckan som gått har varit lat, lat ända fram tills igår då jag tog mej i kragen och åkte och dansade, nya lokalen som klubben har fått var verkligen super fin och passar ju klubben utmärkt! Kanske inte var beredd på att dansa 2 h i sträck (med undantag när jag stod still och inte kunde andas och när jag klunkade litervis med vatten) men så blidde fallet.. Skit det är verkligen jobbigt att släpa runt på 10 kilo extra på dansgolvet!Dock var de så jävla kul att dansa. Jimmy stod ut med mej och min kondis i 2h. Känner en liten skräck nu när jag inser att jag lovat att ställa upp på danstävling i vår. Glömde för en sekund att vi faktiskt slutet på topp i Vuxen B. Hur i helv*tet ska jag klara det.. Puh. bara att bita ihop antar jag och verkligen träna upp kondisen på allvar nu!

Stressar upp mej tokmycket över flytten till Umeå (har fortfarande inget boende) och eftersom det börjar på måndag så är det lite panik nu. Har ju sängplats från onsdag/torsdag (soffa) hos underbara Ina så jag funderar starkt på att skippa de 2 första dagarna och ta mej uppåt på onsdag istället! Tror det får bli så, sen är jag ju hemma om 4 veckor igen och då behöver jag ju inget boende! så tänker nog ta tag i det där med boende till hösten! (försök nu släppa detta Hanna!!)

Idag tog jag mej en promenad till Leffeboys jobb för att låna bilen, 50 minuters promenad i en gråmulen himmel, mycket skönt då temperaturen nu är runt 10 grader minus bara (!). Precis friskt och härligt!

Tänkte kanske prova lägga upp liter bilder, får se hur lång tid det tar!

ENGLAND
   
Leif postar brev i glad anda! Sedan sunday roast (en av leifs många favoriter)

Mysiga Nottingham


Observera rödvinglaset, kanske  blir vuxen någon gång jag oxå

Avflyttningspaket

SVERIGE
   
Följde med o glodde på ridkurs,
  
 
Vackra Sverige!!

Nej nu ska jag ta mej till Brorsan och agera taxichaufför
See you


Kommentarer
Postat av: annsofie

Vad fin du ar i haret! Snygg farg o shysst lugg =) Avis, tycker inte jag passar i lugg men det ar ju skitsnyggt... Buhu!



Vintern ar ju FOR FIN. Synd att den kommer med en san helvetisk kyla.. Men det ar ju sa fint! Tank alla som aldrig far uppleva snons skonhet.



Pusss norrlandsbo!!

ps. ak pa onsdag =)

2010-01-19 @ 11:28:37
URL: http://sofieann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0