på väg...

 

Ute på buss tur... På väg till Umeå. Ett nytt kapitel i livet ska skapas med nya vänner och nya vanor.

Har packat hela morgon (om man bortser från gardinerna jag lagt upp), ska vara borta ca 4 veckor och har mer packning än till England (där jag skulle vara i 5 mån). Men de är behövliga saker..

Ska ju få bo hos Underbara Ina, kommer bli mysigt tror jag. Kan tänka mej att det kommer bli en heldel med slager oxå (Ina är känd för sina kunskaper inom slagerns värld) .

Internet här på bussen fungerar dock mindre bra, loggas ut, loggas in, loggas ut, loggas in, ja ni kanske förstår!
Ju längre upp i landet vi kommer (har precis passerat Tönnebro), desto mer snö verkar det vara, trodde faktiskt inte att det gick att få mer snö!?

Men håller med Anso, klart som sjutton man e glad för ett vinter Sverige, finns ju faktiskt aldrig människor som aldrig får uppleva 4 årstider och de tycker jag man ska vara glad för!

På nått konstig vis så vill jag ej ta av mössan ida, inte ens inne i bussen, känner att det drar lite kallt om huvudet idag så får nog behålla den på! Varmast o skönast så, sen e väl inte mitt hår den vackraste synen idag :)




Nej nu ska jag nog ta och vila en stund, är ju sååå många timmar kvar!
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0