Gilla ordet lördag ^^

Idag är det Lördag , jihoo =)
Insåg precis att jag verkligen har fått långt hår, Var ju inte alls så länge sedan jag var kortare än kortast i håret.. och nu så har det ju faktiskt växt ut till en ganska så bra längd, frågan är bara hur långt jag vill ha! Ska jag fortsätta låta det gro eller ska jag kanske hålla det fräscht i denna längd? hmm den dagen man ska gifta sig, vill jag ju ha lååångt hår som man kan locka... så jag tror jag ska försöka låta det gro en liten bit till...


idag är en bra dag! De har jag bestämt! ser mycket fram emot kvällens tacobjudning och några glas vin.. Sen tror jag det skulle bli utgång på något som kallas REX. Ja vi får ´la se vart denna kväll har att erbjuda, förhoppningsvis några glada skratt =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan! Hitta ett kort i brevlådan idag. Mycket stor tack. Det värmde! Nu ska jag gå och lägga mig efter en kväll med massa macdonalds, chips, godis, dipp och cooola. (håller på att spyy). Ha det bäst på festen. Hejjsvejjs!

2010-01-30 @ 21:39:51
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Jag har en liten fråga som jag gärna vill att du svarar på i min blogg:

vad vill du att en blogg ska innehålla ?

Ha en fortsatt bra kväll

kramar:)

2010-01-30 @ 22:18:45
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: a

lördagar är häääärligt :'D

2010-01-30 @ 22:23:33
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0