Yes äntligen måndag =)

jag håller med Åsa, måndagen är nog en väldigt effektiv dag. Klockan 8 i morse var jag på plats i skolan och pluggade, eller egentligen surrade med Marina på chatten men fick faktiskt väldigt mycket gjort. Sen har vi haft grupparbete och uppsats förberett. efter det blev det en lunch hemma, lite slapp i soffan och sen gjorde jag klart mina skoluppgifter och mitt CV, sen blev det en skogspromenad och tomatssoppa till middag.

Snart e det hemresa, ska bli så mysigt.. Kärlek och härliga tider, ser fram emot framtiden =)
nej nu ska jag nog glo lite på nyheterna, vuxen som man är ;)

Kommentarer
Postat av: annsofie

Vad roligt att hora positiva vibbar om mandagar. Senast horde jag att mandag morgon kl 9 ar den tiden da flest manniskor dor i varlden...

2010-02-16 @ 09:12:49
URL: http://sofieann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0