Uppe med tuppen:


Så här pigg(?) kan man se ut klockan 8.00 en alldeles för tidig morgon, Har pluggat HELA dagen idag, från klockan 8- 17, väldigt ovanligt lär jag säga! Men har fått otroligt mycket gjort.. Vilket känns skönt inför helgen. Tänka sig att allt handlar om att bestämma sig..

På bilden sitter jag i röda rummet på biblioteket som innebär att man måste vara knäpp tyst. Ganska skönt faktiskt, blir som ett lugn över hela salen. Får se om det blir samma visa imorgon?! Kanske inte till 8 men 10 iaf?!

Är helt såsig i huvudet nu och väntar på att favorit kombon ska bli klar för en promenad. Vi ska gå till ICA och handla billig kyckling! På tal om ICA, köpte 2 avocados där förra veckan (15kr/st) till vår gemensamma tacos, när vi kom hem gick de inte att äta pga bruna äckliga trådar som förstörde hela "köttet", jag fick för mej att jag skulle gnälla lite och sände iväg ett klagmejl till chefen på butiken och hör o häpna jag fick tillbaka ett presentkort med 60kr på (dubbla summan mot för vad de kostade) de kallar jag service!!

Här e det kallt men har ändå vårkänslor, hoppas verkligen på lite värme snart.. skönt att kunna åka hemmåt och möta våren så den kanske kommer lite tidigare iaf! Ser fram emot mina 10 veckor på hemma plan, kommer bli tuffa dagar men kommer nog gå bra!

Nej nu verkar det bli promenad!
Puss o kram från lilla mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0