obehag!

igår kväll hände något obehagligt:
Jag och Ina tog vår vanliga promenad och på vägen gick vi in på ICA för att handla lite behövligheter, när vi kliver in på butiken så ser jag en "uteliggare" i entrén och tänker väl inget mer på det.. Men när vi står vid frukten så börjar Ina känna att någon tittar på henne och de är den här personen som står  försöker få ögonkontakt med henne, men hon tänkte inte heller något mer på de, men när vi har gått igenom halva butiken så förföljer han oss och verkligen "glor" på oss, vart man än tittar så möter man hans stirriga blick. Efter ett tag fick vi nog och traskade i rask takt över till andra sidan affären och stannar där ett tag. När vi tror att han e borta så går vi mot kassan och tro det eller ej då står han där o glor på oss men av någon anledning så traskar han ut från butiken, Jätte obehagligt och vi vågade knappt gå ut från butiken. Men han verkade ha försvunnit. så vi traskade hemmåt med andan i halsen. Obehagligt var ordet.
Tur jag hade Ina med mej som stöd så man inte gick själv!
INA: (Blondinen)


Idag är jag "ledig" inget schemalagt alltså men har en hel del att göra ändå! Måste göra klart en summering av en avhandling och förbereda inför seminariumet imorgon. Sen är det ju seminarium nästa vecka också! Herregud en massa nu ;) Plus att på fredag ska vi vara gruppledare för termin 2:orna, mycket spännande men en annan har juu lite förspent då jag haft så många grupper tidigare (dansen). Ska bli väldigt roligt iaf.. och väldigt givande!

Längtar efter en riktig säng nu, börjar bli lite trött i ryggen på att sova på soffa men samtidigt så är soffan väldigt skön.. men saknar ju även att ha mitt egna lilla krypin men det kommer nog en vacker dag :)

Nej nu ska jag ta tag i denna dagen oxå! Puss o kram




Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänkte på dig idag, hoppas vi kan ses snart, saknar dig! :) KRAM!

2010-02-12 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0