tidsbrist!

Skylle mitt bloggande på tidsbrist! Lagom till att jag läst igenom alla bloggar jag "följer" varje dag så har jag tröttnat på att sitta vid datorn så jag liksom glömmer bort min egen blogg. Tycker dock att det är skönt att skriva av sig någonstans även om det inte är som en dagbok (vilket jag funderar på att skaffa mej då jag haft svårt att somna den senaste tiden).  Ligger o vrider mej till alldeles för sent om kvällarna och får jätte svårt att kliva upp på morgonen, mycket tankar snurrar runt från händelserika dagar på jobbet. Måste verkligen lära mig att "lämna" jobbet på jobbet. men det är en "fängslande miljö" med individer som fastnar på ens näthinna. Starka personligheter som jag troligtvis kommer ha med mej genom resten av mitt yrkesliv.

I övrigt så pysslar vi på här hemma, har köpt en massa fint och vi bor verkligen bra nu! Så skönt att ha ett "riktigt" hem. Dock har det runnit iväg pengar, mycket pengar men hur säger man; den som har han spar, annars spendera. Vårt sista stora inköp var ny TV och ett fantastiskt WII spel. Nu saknar bara WIIfit!!

I en vecka har jag nu ätit efter LCHF, inte en godis eller sockerbit på en vecka (förutom en näve chips på kalas i lördags) annars har jag varit stenhård med vad jag äter. det enda som har hänt dock är stenhård mage och 500 gram minus på vågen. Iförsej så var det första dagen igår om jag inte kände sötsug och inte var sugen på nått, det är ett stort framsteg för mej!! jag ger det en vecka till.. sen får vi se hur min mage mår!

Oj vad klockan sprungit på, börjar jobba om en timme o här sitter jag i morgonrock!
See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0