bloggpaus delux!

Tiden bara rusar på!  Tänk imorgon är det skolstart för sista gången! Ännu en gång uppe i Umeå men denna gången är slutet på slutet om man säger så, en termin kvar, puh. Vad att göra sen liksom.. Vart får man jobb, vart ska man söka jobb? Och var finns det jobb.. suck denna jobb fråga e lite stressande men tror det löser sig till det bästa =)

Åkte upp med mamma o pappa till Umeå igår och flyttat in allt i min lilla etta med pentry. Ljus och fin lägenhet så det går ingen nöd på mig, även om jag längtar hem till vårt nya i Sätra!

Lite bilder från mitt lilla krypin:

Kokskåp med allt utom ugn...



Min Jätte tv




Nej nu ska jag vila lite igen så jag blir av med min dunderförkylning någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0