wihoo *pepptalk*

Jag är i Umeå! Inget konstigt med det, och heller inget konstigt med att jag ännu en gång bor hos främmande människor i ett litet krypin.. Här hemtrevligt faktiskt, eller så är det faktiskt så att jag börjar lära mej o trivas fort på nya platser. Uppresan gick bra, tycker den gick fort jag men det finns tydligen delade meningar om det :P
PLuggade hela vägen upp för att bli klar med granskningen som vi haft idag. Den gick för övrigt otroligt bra och tror vi bestämt hade bästa granskningen. Tyvärr dock inte bästa uppsatsen men ska kompletera på 5 punkter så det känns okej!
Idag har jag hunnit med en powernap på ca 2 timmar (dock inte så mycket power överskott för det) och en promenad till Strömpilen med bästa Lisa, (Ja Lisa, du är bäst ;)), blev lite mathandling och en liten prova alla byxor du kan hitta med stretch tur. En härlig promenad med andra ord som kombinerade både nytta o nöje.

Ska komma i tid i säng idag tänkte jag, ska ju upp tidigt imorgon o fixa ändringarna på uppsatsen så vi blir klar någon gång. hmm by the way,  undrar om jag glömt min kamera hemma.. verkar inte bättre.. Suck typiskt! Tur Leffeboy kommer upp till helgen! <3

Nej fixa o dona innan läggdags! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0