Mat i överflöd

Helgen har bestått av mat, mat i alla dess former och konsistenter! Började lite mjukt med en hamburgare på torsdagen, långfredagen blev det påskbord utan dess like, påskafton middag med svämor och bacon lindade kyklingfiler o potatisgratäng, påskdagen bestod av påskbord o 3 rätters efterrätts bord, känns just nu som jag är övergödd gris! Tur det blir träning ikväll!

Långfredagen innebar även lite party (lite å lite... ganska mycket) var mycket trevligt och både det ena o det andra sades och dansades med. Skoj var ordet!

snart fyller minstingen år och vi har idag inhandlat halva stadium känns det som! Även ett par för små byxor inhandlades till mej själv! Varför lär man sig aldrig att prova byxorna först! bara till att åka tillbaka för 10 kilo lär jag nog inte gå ner den närmaste tiden!

nej nu blir det lite vila innan träningsdags, håller tummarna för att Järveqvist kommer o peppar oss lite!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hur är det?



Jo jag var ju sjuk ofta förr, men nu för tiden är det ganska sällan faktiskt. Jag misstänker att det här har med pollen att göra. Snart slår dessutom björkarna ut och då blir det inte roligt!



Kram!

2010-04-15 @ 14:07:48
URL: http://dagdromma.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vad händer här då? Lite länge sen nu va

2010-04-19 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0