Jag lever!!

Har bara haft en otrolig stress över mej att bli klar med uppsatsen.. Har inte riktigt haft något att skriva än att klaga på hur jobbigt det varit att skriva den så tänkte att jag spar mej tills jag har något att skriva ;)

Såååå, nu är jag ÄNTLIGEN färdig eller färdig o färdig, den är inlämnad för granskning och vi ska försvara den på måndag! Vilket innebär att mina soliga vårdagar i gävle nu är över för denna termin. Har varit otroligt lyxigt att få vara hemma i 10 veckor. Vad har då hänt under dessa 10 veckor?!
Jo jag har börjat dansa, o på lördag ska resultatet för detta ges, Tävling i Jönköping är det tänkt (ja, jag vet, Jönköping av alla ställen, men var det enda som erbjöds).. Får väl se hur det går, har inte de stora förväntningarna.
Träningen igår var grymt rolig men har resulterat i att jag idag knappt kan lyfta höger armen, tror det är någon nerv som hamnat i kläm i armhålan.
Idag ska jag förövrigt cykla ner på stan och handla tävlingskläder, sr inte fram emot det då allt mys här hemma har resulterat i 3 kilos viktökning! Trots intensiva danser och intensiva promenader!


Igår bakades världens godaste och enklaste bröd.. GI brödet som bara är underbart! Sätter fart på magen gör det dessutom! 
Nej nu är det dags för cykel tur, kan tyvärr inte bjuda på några bilder då kamera sladden av någon anledning är borta..
Oj höll på att glömma, boende i Umeå har ju löst sig för sista kursen, ska bo hos ett gäng läkarstudenter som är kompisar till Heidi. Hypokondri here I come ;)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Saknat ditt bloggandet, glad du fått tid igen <3

2010-04-21 @ 12:54:22
URL: http://aesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0