grå grå strumpor o byxor..

....ett litet intern skämt mellan mej o sambon ;) <3

Idag är det verkligen grått ute, och blir ju inte nå bättre på att jag hela tiden tänker grått. Usch var såå segt att ta sig ur sängen imorse, tror jag snoozade minst i en timme. Har tänt mina fina påskljus och försöker komma upp lite i stämningen, blir ju inte lättare av att jag har en massa plugg framför mej idag, men ska inte klaga, jag kunde faktiskt haft det betydligt värre! Försöker tänka att det är jävligt soft att plugga, inga tidiga mornar ( om man jämför med att vara på en arbetsplats kl 07.00), inga direkta måste, de flesta måsten planerar man ju faktiskt in själv. o jag kan ju träffa världens bästa Åsa ikväll!! De är livet de!


Världens bästa pingla =)

Igår hade jag en stund med lillesyster strumpa;


och hon hängde med på dansträning med Jimmy, hade lite kritik men tror hon mest tyckte de var skoj!


Idag ska jag o sambon ta en tur i hemlingby, få se om flåset orkar runt denna gång eller om man ska skylla på träningsvärk igen ;)


Vilka härliga minnen dessa bilder väcker! Vilken sommar, vilken fest!!
Nu blev jag genast på bättre humör!
Dags att dra igång med uppsatsen medans känslan infinner sig



Kommentarer
Postat av: Åsa

Å snart får jag träffa dig mitt hjärta!!! Längtar!

2010-04-01 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0