trött som artist!

Är galet trött idag, de tar minsan på krafterna att sitta o surfa en halvdag..!
Var trött, väldigt trött i morse när klockan ringde men masade mej upp iväg iaf. Var en intressant morgon då jag fick följa med på utbildning. Safeguarding children.. mycket intressant och gav mej ett brett persektiv på hur regeringen vill att saker o ting ska bli gjorde och vad deras syfte med organisationen är. Eftermiddagen däremot var så sjukt tråkig, sitta o glo på intranätet över de filer som fanns.. hur kul e det i 4 timmar? Plus att det typ står samma sak i filerna fast olika fackmän har skrivit dem bara. suck tråkigt tråkigt men fick faktiskt gå hem en timme tidigare då de tyckte jag varit `duktig´o varit iniativtagande.. (undrar hur andra studenter har varit..) jaja tänkte jag o gick hem!

Eftermiddagen har spenderats med att laga mat, sallad fick det bli idag, och sedan soffläge o tittat på friends, eller egentligen mest reklam eftersom det är mest det som visas! Har även ett Stort CHOCKLAD behov idag.. så har varit och nallat lite på mitt *spara till ett bra tillfälle* förråd med choklad.
Funderar på att bege mej ut på en promenad så man klarnar i huvudet lite.. mycket engelska ord som simmar omkring där inne!

Nej promenad var det! Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0