Tisdag nr:2

Då har man snart varit här i 2 veckor.. Känns lite som tiden sniglar sig fram men hoppas på bättring så snart alla rutiner sitter på plats! Idag har inte varit så mycket att hurra för, Skulle på möte med chefen klockan 16 idag så tackade nej till att följa med på intressanta saker idag. Tror ni chefen kommer i tid ? Nej utan kommer en halvtimme efter utsatt tid och jag får jobba över 45 min! Tar igen det någon annan dag, men man var rätt trött när man varit där i nästan 9 timmar. Har dock fått lite mer kött på benen över vad som gäller o vad jag ska åstadkomma (?) där.. Som tur är får jag arbeta med mina skoluppgifter på arbetstid, vilket innebär mer fritid för mej! det gillas =)

Min plan att gå på danskurs idag gick åt fanders dock = riktigt besviken! satt o letade i busslistan vilken buss som går förbi där men ingen den tiden går åt det hållet, så jag bestämde mej för att ta en taxi, ringde o frågade vad de skulle kosta osv och de var inte alls dyrt så jag bokade en. När jag sitter där i är det en man som inte kan engelska och som frågar vart jag ska, förklarar snällt vart jag ska o han säger att dit kör inte han! o han vet inte vart det är och ja det var en massa konstigheter! Så jag fick snällt betala framkörningsavgiften (2.20 pund) o sen gå hem. Ingen danskurs för mej alltså! Måste verkligen hitta på något annat att göra!
Gymet som jag ville gå till oxå fick jag råd av mina roommates att inte gå till, bara gamla gubbar som vill glo på tjejer som tränar tydlgen och en massa konstiga snubbar med knark i kroppen. Så de gick oxå åt fanders!

Imorgon iaf tänker jag ta nya tag och ta minst en timmes promenad! De måste jag ju överleva och på tiden att jag får känna på lite svett!

MARINA: Nej jag vill inte ha några kläder, kommer ha fullt upp med att få plats med det jag handlar här.. tack ändå! Men du kan få min adress ändå o så skicka ett brev =)

Nej nu ska jag gå o vara lite social med mina grannar!

Hejsan hopsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0