strunt i turistningen ;)

det fick bli shopping några timmar idag, man kan kalla det turistshopping, gick faktiskt igenom hela shoppingcentrat så nu har jag ju sett hela =)
Älskar att kolla på kläder, helst byxor när det faktiskt finns i både min längd o storlek! Hur fantastiskt är inte det?! Fick bli lite behövligheter:
En jätte fin skjortklänning, handväska och ettpar mysbyxor.. precis vad jag behövde =)

lyxade till med ett subway exakt som hemma..


Det finns mycket läckra hus bevarade..


För den med lite större kropp..


Önskar jag gick i bröllopsplaner..





Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande! Ska bli kul att följa dig där borta :)

Kram

2009-09-11 @ 16:00:10
URL: http://dagdromma.blogspot.com
Postat av: Mari

Kan faktiskt hålla med dig. Gillar den till vänster med svarta broderier. Inte en tanke på giftermål men kan vara kul att ögon-shoppa! ; )

2009-09-20 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0