Stressig men rolig dag!

Igår bar det av till jobbet igen, var med på lite vuxenträning och sedan en tur till universitet för att virra bort sig. snacka om stort! klev naturligtvis av på fel hållplats o fick gå nån kilometer extra.. sen tillbaka till jobbet, en ganska givande stund med chefen så nu har jag börjat mina skolarbeten på riktigt. Direkt efter jobbet bar det iväg på partay, skolan annordnade "skapa kontakt" kväll på universitet så mötte upp en annan tjej fr sverige och blev lite små lulliga, serverades vin och chips =) Sen avslutade vi kvällen på en studentpub och försökte skaffa lite nya kontakter, gick väl så där lär jag säga men var skoj! hemma igen halv 11 så blev ju inte en sen kväll. vilket är skönt idag när man ska iväg på jobbet. har en massa studiebesök idag så skön! slippa sitta instängd på ett kontor.

Dock har jag en väldigt ljudlig vägg i vägg roommate. klockan 3 i natt kom hon hem fr krogen med 3 polare o drog igång efterfest. hade inte brytt mej om de var på nedervåning, men de hade tydligen inte musik där så de var tvungna att vara på hennes rum. Usch jag var så arg i natt men jaja ska ju bara vara här i någon månad till.. får helt enkelt stå ut,
Nej nu ska jag ta mej ner för frulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0