Regnar det mycket i England?

Sen jag kom för precis en vecka sedan har det regnat 2 gånger bara! Igår kväll kom det lite lite regn men idag e det klarblå himmel o riktig sommarvärme! Sägs dock vara sista varma veckan så får väl passa på att njuta.. Idag har jag fått följt med på lite mer socialtjänst jobb, sen hade vi en lektion i hur man leker med barn, eller inte lektion i utan barn får komma med sina föräldrar och de ska leka ihop o vi erbjuder bara stöd o leksaker, kom dock bara en familj så blev inte så mycke action! Tyvärr kommer verkar det inte som dagarna bli lika givande som denna, mest lek med barn typ! fick dessutom veta att jag kommer att få en jätte uppgift att skriva av föreningen jag jobbar för! de följer inte alls studieplanen som jag fått men det ska vi prata om på måndag. kanske bra att ha en massa att göra samtidigt då dagarna blir väldigt långa annars!

Nej nu ska jag bege mej ut i området och leta reda på ett gym med pool, ska tydligen finnas ett i närheten, känner att jag behöver röra på fläskét och få lite annat på hjärnan o svettas!

Hörs snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0