Praktikplats!

Har nu varit och besökt min praktikplats, den verkar helt okej.. Tror jag kommer trivas! Kommer att bli fullspäckat schema 9-17 varje dag så gäller att vila upp sig i helgen så man e redo på måndag. Det enda som oroar mig är att de vill att jag skriver mina uppgifter på engelska, men det kanske kommer naturligt när man varit här ett tag. Idag e det stormvindar ute.. Höll på att blåsa bort, tror hösten har klivit in här med stormsteg ;)

Verkar som om jag kommer få några härliga besök under hösten! Alltid roligt så man har något att se fram emot!

Liter bilder från dagens promenad :

Mysig pub efter vägen till jobbet                       För den som gillar TVspel..
                                           


I denna dörr får bara kvinnor och barn gå igenom..



Nu e det dags att hitta en cykel återförsäljare..

Kommentarer
Postat av: C.J.

jaha =))

2009-09-04 @ 14:58:25
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Åh, var bor du?

2009-09-04 @ 15:09:24
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0