obehagligt slut på en trevlig helg..

Jag är kanske naiv och dumdristig ibland.. Tror väldigt ofta alltför gott om människor. Så även denna gång, mina rumskompisar och jag var ut igår, allt jätte trevligt och roligt. dansade, drack sprit och snackade skit. Hade även en lätt diskussion om hasch och att jag inte använder det och inte tycker att de är okej, men att vill de hålla på så var det deras sak.. De röker på ofta har jag förstått och så länge de inte gör det inne så bryr jag mej inte. Så vi pratade även om knark och att jag verkligen inte tycker det e okej, o då berättade de att de testat någon gång men inte tyckt de var så skoj!
Så ska de gå ut o röka o jag tänkte jag hänger på så jag får lite luft, då mitt bland alla människor kommer det fram en snubbe och frågar efter en tändare. och det visade sig vara kodordet för att han var langare och om de ville ha nått så kunde han erbjuda. sagt o gjort tjejerna tog upp en slant o gav han o de fick knark tillbaka o vips så stod de o drog en lina mitt bland folk.. jag fick panik o visste inte vart jag skulle ta vägen..! Fick sedan veta att de var skuyldig någon snubbe pengar för nån gång för längesedan o att han hade hört av sig o ville ha pengarna snart. plus att han visste var de bodde! så jaa... vad säger man, e inte så kul just nu! jag stack hem iaf och försökte tänka klart men haed en galen panik känsla inombords och vill inte alls vara med om detta.

Hemlängtan är stark idag och en tung känsla inombords, trodde verkligen "det bästa" om mina rumskamrater, men vad vet man..

Nej dags att försöka ruska av sig obehaglighetskänslan och gå vidare!! Det som inte knäcker en gör en starkare!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var stark hjärtat! Du fixar det här!

2009-09-27 @ 23:44:57
URL: http://aesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0