nya saker!

Snacka om att saker o ting är annorlunda här.. som till exempel;
-Snickers-oboy, vilket jag tänker testa!
- Dubbla kranar, hur menar de liksom? skållhett i den ena o iskallt i den andra.. plus att de sitter toklångt ifrån varandra.. förklara gärna hur det e menat att man ska använda dem när man ska tex tvätta händerna..
- Otroligt tajta kläder trots att de är fetare än bantar björn var innan han blev bantar björn..
- Otroligt trevliga! oh thank you, lovely you. Please, your a diamant, oavestt vem som ringer o om du så vet vem som ringer, HI this is ... speaking how can I help you! oh dear you.. ect ect.. hela tiden!
- Otroligt små kassadiskar, så kassör måste både packa upp korgen, scanna varan och packa ner den i påsen på samma gång. Tycker fortfarande att de e lika pinsamt att få hjälp med!
- Inte ett fönster med fina gardiner i... Förskräcklig smak i design överhuvudtaget, förutom brevlådan och sopkorgarna ute efter gatan, de är helt underbara!

Nej, nu får det vara nog på upptäckter för idag, imorgon har jag en massa roligheter; shopping på stan, hitta gymmet (som jag inte lyckades hitta igår), hitta till universitet etc etc.. just ja, ta en massa bilder! Har varit dålig på det..

puss o kram o natti natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.. Härligt att läsa om dina äventyr...Riktigt skoj att hålla sig uppdaterad.. De påminner mig också om att Snart åker jag till London! :) ha de bra! kramar

2009-09-10 @ 22:55:54
URL: http://mariastrom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hi lovely dear ;) Näe hanna allt kan inte göras utan en karl, men nästintill! :)Vad roligt du verkar ha det ändå, ska verkligen se till att boka in en weekend! Tänk så trevlig du kommer blitt när du kommer hem igen, haha, skoja! Puss på dig gulligaste du!

2009-09-11 @ 09:43:30
URL: http://aesa.blogg.se/
Postat av: Elin

Heeej!

Gud vad jag känner igen mig och blir nostalgisk :)

Håller med fullständigt om gardinerna, postlådorna, soptunnorna o det, hihi.

Jag kan tipsa om de små engångsförpackningarna med chokladpulver som man blandar i hett vatten med mint eller apelsinsmak=supergoda en kylig höstkväll. Åååh va sugen jag blir på att åka jag med.

See ya love! :)

2009-09-11 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0