irriterande/annorlunda;

har nu varit här i några veckor.. tiden tickar på! har hunnit kommit på några annorlunda saker hihi ( i brist på saker att skriva om..)

Du tackar busschauffören när du kliver av.. (Skulle inte ske hemma vad jag vet) 
Du sköljer inte av diskmedlet när du diskar utan ställer upp det löddrigt (skit äckligt)
Du bör inte dricka kranvattnet (för mycket flour i)
Går ej att få tag i deo (bara i spray form vilket alla använder utan tanke på allergier, Karen på mitt jobb spreyar sig en gång i timmen överhela sig..)
Iskallt eller tokvarmt i rummen (finns inget som heter A/C)
Knarkare ( nästan hela bunten :P)
Har döpt chips till crips, och strips till chips..

Några uppmärksammade saker bara..
Nej om man skulle sova några timmar tills min vägg i vägg granne kommer hem och fyllepysslar i sitt rum...
Åh i helgen vill jag verkligen turista igen.. Kanske ta en tågtur någonstans.. undrar vart de kan bära av..

Saknar min älskling där hemma, men om 29 dagar då e han minsan på plats och upplever storstadslivet med en lantjänta <3

Puss o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0