Intryck!

Trött av alla intryck för tillfället..
Orkar knappt tänka! Så det fick bli hämtpizza ikväll! Inge vidare gott när jag väl fått den men mättade för en stund iaf! Usch för mozzarella på pizzan, kanske tur i försej då jag inte blir sugen på det igen om jag har tur! men då ska jag natirligtvis ha tur hihi ;)
SKa nog ta en varm dusch nu och krypa ner i min nya morgonrock och bara glo på dålig TV (värre än hemma!) 

Pappa: Här e det galet mer reklam på TVn än hemma... DU skulle få fullt upp om du skulle hålla koll på hur lång reklam pauserna är! 
Mamma: Hi! Im looking for Hanna, Is she home?

Känns lite underligt att sitta här och alla andra hemma är ute o partar eller hänger med familjen.. ´men what the hell jag kommer bli bäst engelska ;)

Nej dusch o morgonrock var det...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänker på dej gumsan <3 Love ya. PÖSS

2009-09-04 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0