Inte så innehållsrik dag..

Är fortfarande förkyld =( inge vidare roligt alls! Fick bli hemkörd pizza med grannarna ida, bättre än förra gången lär jag säga!
Marina: Ja, ölen i England är känd enbart för att den just är grumlig.. Alla inhemska öl här e grumliga, MEN väldigt välsmakliga!

Har varit på skolan idag på en massa möten, inte så roligt men väldigt skönt att få prata svenska med några studenter. Kom in i en stor aula idag och såg 4 tjejer satt på rad, blonda, blåögda och nått typiskt svenskt över dem, jag tog chansen o frågade om jag fick sitt där och de svarade på svenengelska så blev då helt säker på att de var svenskar ;)  Har annars bara hängt i soffan idag, inte gjort något alls. Surfat lite och ringt hem o pratat med kära familjen och vet du pappa?: bara för att jag sa till dej igen att det inte regnat på en vecka så regnar det naturligtvis nu!! Suck!! skulle aldrig sagt något!!

Imorgon blir det skola igen och förhoppningsvis e jag piggare och kan följa med ut på en pubrunda.. Skulle verkligen vara så roligt att hänga med ut imorgon så håll tummarna och gärna tårna oxå på att jag e frisk imorgon!!

Nej nu ska jag sova.. Så jag blir frisk till imorgon ....

p.s Ni vet väl om mamma o pappa att ni kan kommentera efter varje inlägg jag gjort? tryck bara på kommentarer under mitt inlägg.. så kan ni skriva en hälsning till mej..

Puss o kram på er..

Kommentarer
Postat av: marina

I Turkiet så fanns det oxå färsköl som var grumlig..

2009-09-24 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0