ingen cykel affär än!

Funderar på att strunta i cykel.. 89 pund (1500kronor) för en ny cykel, har 20 min till jobbet och kan ta bussen när det regnar! Japp så får det bli! Kostade bara 1,50 pund att åka buss så det passar ju mej bra! Blir nog billigare än cykeln i slutändan!
Blev ganska roligt när jag skulle kolla på cyklar, hahha sa att jag var student och inte hade såå mycket pengar, då tog mannen fram en barncykel!! haha ja bara;.. men hallå den e ju förliten han bara; ja men den är billig.. haha nej du snubben ingen cykel för min del!

Galet billigt i övrigt har jag märkt, iaf när det gäller kläder, tror mej ha hittat en favorit affär Primark, där fanns det jeans för 1-4 pund ( 10-50 KR) för ett par JEANS!!! Billligt!! Så systrarna mina åk hit utan packning för de lär behövas plats när ni ska hem!


Min första vecka är fullspäckad som ni kan se..



Fick nästan lite hemlängtan när jag stötte på denna skylt:



Otroligt vacker shoppinggång, en gammal kyrka..



Nej nu blir det till att slappa i soffan...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så mysigt det sre ut på alla bilderna! Hoppas verkligen jag kan skramla ihop för en ltien weekendresa :) Älskar ju gamla hus och sånt dessutom! Fortsatt lycka till nu gumman!



Massa pussar Åsa

2009-09-04 @ 18:08:15
URL: http://aesa.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Aha, kul! Vad pluggar du?

2009-09-04 @ 20:17:03
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Låter toppen...speciellt jeanspriserna ; )

2009-09-04 @ 21:31:27
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0