Imorgon; det aktiva livet!

imorgon flyttar mina room mates in! Helt plötsligt kommer jag inte vara ensam i detta hus någe mer, känns väldigt roligt men samtidigt lite jobbigt, har blivit van att vara själv nu och så. Men mest av allt ska det bli jätte kul att få sällskap! och på måndag då drar praktiken igång, hur spännande kommer inte det att bli!

Gillar mina 2*3 meter faktiskt, på något sätt så fyller det sin funktion med massa undangömma ställen.. plus att jag nästan fått ordning på allting nu, Har varit duktig när jag packat och tagit med bra saker, saknar dock byxor, inte för att jag hade några hemma heller.. men tog bara med 2 par plus mjukisbrallan så e lite fattigt, tur jag handlat ett par nya idag!

Nej nu ska jag försöka hyra en film på nätet, och sen soooova, känns i kroppen att man rört på sig en hel del! Lite träningsvärk här och där! Helst efter den smala tokhöga (stegen alltså) trappan till mitt rum..

Natti natti på er <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter som du har det kanon i England. Vad häfitgt att du åkt dit! Jag skulle också vilja åka till England! Det ser ut som det har regnat på alla bilder? Mycket regn? Kram!

2009-09-06 @ 10:28:38
URL: http://zkygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0