heldag ute..

Så här ser taxin ut här, bara så ni vet ;) Ganska funktionella faktiskt, kan både ta rullstol osv..




Här får kungen gå .. med andra ord jag =)
'


Som sagt, väldigt imponerad av husen och gatorn.. Efter shoppingen idag så åkte jag tillbaka in till stan med bussen och gick på resturang, mexikanskt! Mumma vad gott det var, sen shoppade jag lite mer, behövliga innerskor o en kofta etc etc.. Sen gick jag faktiskt på bio, själv, haha.. var trevligt! Såg (500) days of summer! Mysig kärleksfilm!

Imorgon ryktas det om att Anna vill gå ut, så kommer nog hänga på det! Hon ville lära känna mej = kul!! =) så kanske får använding av min nya skjortklänning =) Önskar det var lite lättare att lägga upp bilder på bloggen, tar sådan tid o bara en i taget! hmm kanske skulle börja photoshoppa så fler bilder sitter ihop! eller har någon nått bra tips?

FÖrresten, någon som vet ett bra/billigt hotell i London? Ska möta upp hjärtat där och vara där 2 nätter..  Alla tips mottages gärna!

TV dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0