hatar facebook..

nån mer som inte kommer in på facebook? Så tråkigt vad ska jag nu roa mej med? Snacka om Ilandsproblem..
ida´g har jag förövrigt gjort mitt första casearbete, fyllt i en journal på egen hand! De ni, det börjar arta sig.. Var svettigt lär jag säga, fick ja med allt, stavade jag rätt, ja tusen frågor som pressade en när jag skrev. Men tror det blev bra. Min handledare var då nöjd iaf!

Igår kväll var jag med på hela havet stormar, haha var iväg på vattengympa och hej o hå vilka vågor det blev, men roligt! Jobbigt var det oxå!

Är trött idag igen =( tror det är att jag inte får sova en hel natt utan att bli väckt av något, alltid någon siren eller nån som pratar högt som väcker mej flera gånger per natt. Så måste börja passa på att sova när det är lugnt i huset, synd dock att det bara är på eftermiddagarna eller på morgonen då jag inte har tid att sova.

Nåja hösten verkar vara på väg, lite kyligare idag men ändå 19 grader. Inge regn *peppar peppar* men e rätt gråmulet nu på eftermiddagen.
Imorgon har jag möte med min chef att se fram emot.. Tänker kräva lite respons på det jag gör. VIll utvecklas o gör jag något fel så vill jag veta.. Man kan ju hopppas på lite beröm oxå! ;)

Nej ska vila 5 minuter nu innan jag börjar med middagen, ikväll blir det hemlagade hamburgare tror jag minsan! =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här var det 4 grader i morse bara så njut av "värmen" :) Pussa!!

2009-09-29 @ 22:33:46
URL: http://aesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0