Har ett litet mål!

Imorgon, då ska jag minsan ta mej iväg på danslektion! Hitta en sida som säger:
Beginners are welcome, no partner required, just bring flat shoes and two left feet and we'll soon have you Swinging Away just like in the movies    Perfekt!!Enda frågan är om jag törs åka med kvällsbussen, är inte långt men inget område man gärna går i när det är mörkt! hua vem vet vad som kan hoppa fram ur buskarna.. eller soptunnorna för den delen.

Idag hade jag fått post! Ett härligt brev hemifrån med lite nödvändigheter i. Alltid roligt med brev, bara så ni vet ;)

Nej nu ska jag glo på TV en stund innan mina ögon slocknar..


Kommentarer
Postat av: marina

Tjingleing sis!



Det verkar som om du har det rätt så bra där du är.

Jag har rensat lite i min garderob idag, vill du att jag skickar lite kläder???? issåfall skriv adressen till min e-postadress!



puss och kram ha de så bra!Marina

2009-09-15 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0