fullspäckat schema ;)

Idag har varit en lååång dag, upp vid 7 iväg på ett möte, dock blev mötet inställt då stället var stängt så jag gick vidare till nästa ställe, har "skaffa dej så mycket information du kan" besök, skönt då man får tiden att gå. Så gick som sagt till det andra stället, där var det fullrulle och fick veta en massa intressant om just deras organisation. Sen hade jag en stund till mitt andra besök så besökte min nya vän Ulrika på hennes praktikplats, o man ska aldrig klaga, det finns alltid någon som har det värre. besökte o tog lite informationslappar. sen blev jag hungrig o stack ner på stan, skulle äta nått enkelt o billigt, så gick in på pizza hut, tänkte att de e ju snabbmatskejda, men visade sig vara en mycket exlusive resturang.. inte så dyr tack o lov! men fin inredning o egen servitris o så. sen bar det av till en annan organisation där jag fick veta lite fakta om centrat, gick på 10 minuter.. så min dag var hur lång som helst, men gick hem vid 14 tiden o däckade som säl. sov i två timmar o vaknade fräsch o alert (nåja alert iaf)

Mötte upp ulrika på puben ikväll som ligger granne med mej, jamajka (stavas??!) tema o bara jamajka folk där. super märklig stämmning men äntligen hemma i sängen o ska sova igen! Håll tummarna på att grannen o hennes vänner smyger inn o lägger sig i natt.. kan alltid hoppas i af!

godnatt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0