fortfarande fredag!

Jihoo vad det gör gott för psyket att röra lite på sig, simmade 22 längder, vilket för en otränad simmare som (otränad i övrigt oxå kanske) mej är lika med rekord! Skönt var det iaf och avslutade dagen med en extra lång promenad till tesco och handla en massa nyttigheter så som chips, tacos och en coca cola. Handla lite mer nyttiga saker oxå, älskar att allt går att få tag färskt här. Så mycket godare så blev en hel del grönsaker! Tungt att bära hem men med humöret på topp så gick det väldigt bra om ja får säga det själv!

I tryggt försvar ligger nu tacos i min mage och jag känner hur träningsvärken redan kommer krypande.. Även en dum förkylning verkar vara på intrång, alla som känner mej vet att bara jag är i samma rum som någon som råkar nysa så är jag på direkten sjuk, Tack o lov så har jag nu klarat mej i 16 dagar. ALLA på kontoret går o nyser klagar på hosta och är toksnoriga, men inte lilla jag för jag har ju helt plötsligt värsta immunförsvaret =) Förhoppningsvis så e det bara kloret från badbassängen som kliar i min näsa *hoppas hoppas*

Lyssnar för tillfället på Lars Winnerbäck i min MP3 han får mej att minnas och sakna i massor men även att orka och se framåt! Älskar hans musik..

Nej nu ska jag somna till en av hans bästa låtar.. TVIVEL, ska absolut inte tolkas fel! För jag känner inga tvivel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0