Förkyld!!

DÅ har förkylning brytit ut.. Blä! än så länge bara ena sidan av ansiktet så kan andas "halv"bra.. Var på bio igår, "funny people", trodde den skulle vara betydligt roligare och mer fart i men blev en liten besvikelse. plus att den var över 2 timmar lång och jag blev kissnödig efter en halvtimme. Har nog aldrig varit så skönt att gå o kissa någon gång som efter 2 timmar.

idag ska jag vila, så fökylningen e borta till morgondagen. Ska knapra piller o dricka massor av te! hihi så imorgon e det full fart igen.

e så besviken på att jag läst fel på biljetterna hem över jul, eftersom jag e i u.k. så visas alla priser som komme upp på datorn i deras pund och inte krona som jag tyckte det stod, så mina 128 kr var 128 pund, vilket är närmare 1500 svenska kronor. Vilket i sin tur betyder att jag inte har råd att åka hem... Vi får se hur det blir!
nu blir det till att slita sig ur sängen och äta frulle. Gröt med jordgubbar i och en sylt macka! =)

Vad händer hemma då? Inga nyheter att berätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0