åhhh.. hata blogg..

hade skrivit jätte långt o fint och lagt in bilder, puff så var allt väck, "blev något fel på webbsidan" SUCK!!
Börjar med denna bild iaf..

Typiskt England enligt mej, iaf så som jag uppfattat det hittills:


Började dagen idag med att få besök av husets ägare, pappa till en av mina roommates, mycket trevlig äldre man!
Vi drack TE och snackade i 40 minuter, ståendes.. Gör man så här, står och fikar?
Sen kände jag för att utforska området så jag tog mej en promenad och gick till en affär som jag var till första dagen jag kom hit, Sainsbury (typ som Willy:s) Ville minnas att de inte var så långt men första gången jag var åkte jag bil, var även osäker på vägen men tänkte att de e bara bra att se området lite. SLutade med att de var väl ca 5 km enkel väg, men jag hittade dit och har nu köpt mej en ny hårblås! Den förra som jag hade med mej har dessutom haft sönder min reseadappter så nu har jag bara en..
Denna bild tog jag på vägen:
Båtparkering? Bor folk här? hängde tvätt utanför vissa...


Sen vilade jag en stund och fick mej videosamtals stund med kärleken min! Sjukt bra att man kan se och höra varandra...

Sen bestämde jag mej för att leta reda på H&M enbart för att utforska staden lite! och gissa om jag hittade en fin cathedral.. och ett jätte mysigt område, uppdelat i små gränder! hittade även H&M vilket var lättare än jag trodde! Försökte hitta mej ett par jeans men icke! hittade däremot en annan butik väldigt lik Åhlen´s, Marks & Spencer, där fanns byxorna i lång och kort modell.. Super härlig för mina korta ben, hittade ett par ursköna och perfekta byxor, rätt längd och allt på engång för härliga 250 kr, helt överkomligt om du frågar mej ;)

Det är då verkligen tur jag lyssnade på min kloka mamma och tog med extra tjocka strumpor för fy vad kallt det blir här på kvällarna, och det är inte ens vintter än!

Nej nej nej min dator har börjat krångla. hänger sig när jag skriver... whyyyy????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0