Världens längsta söndag!

Ibland kan verkligen en timme göra mycket. Har ju haft en hel timme till idag! Har tittat på klockan säkert hundra gånger den senaste timmen eftersom jag "normal" tid ligger nerbäddad nu. Dagen idag har inte bjudit på mycket alls.. Har suttit vid datorn, bokat lite tågbiljetter till helgen och kollat på film. ja just ja, har ju gjort pannkaka oxå! Mumma, till pannkakan stekte jag wookgrönsaker och åt lite salami, inte världens bästa kombination men det var ganska gott faktiskt!

Nu är det bara 4 dagar tills leif kommer, Jag behöver verkligen sällskap av en vettig människa nu! Nån att prata med i dagarna 5! Kommer bli tuungt när han åker hem igen men ska försöka att inte tänka på det redan!

Verkar som maskinen i mitt rum har gjort sin verkan och tar bort fuktigheten. Kuddarna är plötsligt torra och inte fuktblöta som innan! VIlket känns betryggande!

Imorgon är det arbetsdag igen, ganska skönt att jobba dagtid, tror jag ska satsa på det i framtiden.. Alltid lediga helger, fria kvällar! Jobba när man är som piggast!

Nej nu är de natti, klockan är ju faktiskt 8.25 alltså 9.25 (igår) så får passa på att njuta av en timmes extra sömn! KRam och godnatt där ute

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så härligt att Leif kommer, passa på å njuuut :) Men bjud honom inte på för många pils! Haha!

Puss gumman!

2009-10-26 @ 19:51:30
URL: http://aesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0