Uppdate

Det är hit jag går varje morgon;





Fick tipset att tända ljus för att få bort fuktigheten i rummet, som ni kan se så är det rätt fuktigt!


Igår var jag och köpte mej en jätte fin hatt/mössa, Leifs kommentar var: 

"Ska bli roligt o höra vad Helena tycker om den där.."

Så inte vet jag?! Antar att de verkligen var min stil, varm o go är den iaf.. Bilder kommer senare =)

Idag ser jag verkligen fram emot beerfestivale (ölfestivalen) ska bli så skoj och gott att få testa en massa olika öl..!

 Nej nu ska man kanske krypa ur pyamasen klockan är ju ”bara” 11.37. Skönt med ledig dag! Ha en mysig fredag där hemma!! <3


Kommentarer
Postat av: Manen,myten,legenden

Det var ju en mix av Hipp tant & a´la Greta Garbo hahaha

2009-10-10 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0