Sunday roast..




Kan vara på grund av dessa jag hade lätt huvudvärk igår...
Notera även paralyt jag har  med mej in  på krogen!!!



Idag har mina huskompisar lagat sunday roast med svensk efterrätt: Hallontårta



Gilla den hemlagade betydligt mer än den på resturang! Det som serverades var; Broccoli, ugnstekta morötter med potatis. Nån blomkål me ostsås= bäst, Hel grillad kyckling, ugnstekta rödbetor, yorkshir pudding, stora grillade potatisar, bacon!

Så mycket bättre än den jag åt för någon söndag sedan.. Sen avslutade vi med hallontårta! Till och med bakade tårtbottarna, god som sjutton blev det. Men har lite ont i magen nu efter all gotta.

Nu ska jag stänga de blå för att sova några timmar!
Nu är det mindre än 17 dagar tills min lilla älskling är här.. Längtar som en tok!!!

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0