sim sim siiim sim

Har varit och avverkat 40 längder(!!!!) simning idag! Så stolt (klappar på huvudet), Inte snabb e ja men det går framåt iaf. Är fortfarande speedad av vår uppmuntrande talare på föreläsningen idag, men börjar bli lite trött nu så det blir en tidig kväller trots ledig dag imorgon. Imorgon tänkte jag dessutom ta mej till en festival i närheten, 500 åkattraktion, men har ingen att åka tokeriet med, tycker verkligen att du borde komma hit PAPPA och åka med mej..! o ja leif de hade varit skit skoj att ha dej med oxå haha men du känns lite feg om man jämför med pappa o mej ;) hihi!

Nej nu blir det en skvallertidning och sen GREY`S ANATOMY, som jag längtat!!




"Lite" information som jag fick med mej hem.. har att läsa ett tag om man säger så---


Tur man har Körsbärspaj och en skvallertidning att se fram emot!!


och ja, jag har inte bytt lakan sen jag kom hit ;) för er som observerat det! men tvättade e de, äger ju bara ett par o tänker lägga pengarna på något roligare än sängkläder (öl tillexempel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0