Överlevt!

Äntligen hemma på trygg mark igen. Det var skitspännande att åka till London, inte för att jag gjorde något utanför St.Pancras och tunnelbanan, eller jo jag åt ju på Burger King som ligger utanför tågstationen (som för övrigt,tågstationen alltså, inte får plats på ett kort utan man måste ta 3 kort för att den ska rymmas). tidig morgon vilket var jobbigt då mina "kära" (eller hatobjet förtillfället) grannar valde att ha fest till klockan 2 i natt. och alla som känner mej vet hur viktigt det är med sömn för mej.. Var trött men entuiastisk! Resan har gått klockrent, så skönt när exakt vet vart man ska gå, har gott om tid och inte behöver stressa osv! Sån känsla brukar jag ha för dålig planering för. Så nu har jag nog växt 2 cm minst i stolthet över mej själv =)
 
Kom precis hem, ska göra middag, vad jag nu kan hitta på för nått! Vill inte gå till affären men mitt hyllplan i kylskåpet ekar dödstomt. Har ju kyckling i frysen så kanske skulle göra något gott med det.. hmm ja vi får se vad det blir!

Middags dags! Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0