Nu tar vi över världen!

Den känslan svävar jag just nu på. Allt jag tar för mej kommer jag klara! Allt jag vill kommer jag att göra, jag är bäst i världen!
Som ni kanske förstår har jag varit på en grym föreläsningsdag, Vissa människor bara binder än genom att prata.. Dagen idag har bestått av föreläsare om hur man gör för att alla barn ska nå sin fulla potential, var speciellt inbjuden eftersom det bara var chefer där. En jätte dyr och stor lokal hölls aragemanget i. Massor av exotiska frukter och super god plock mat till lunch! En fantastisk dag som avslutades med en suverän föreläsare, han är känd från Tv showen "pokerface" och gick in med inställning att han ville vara med i en Tv show i sitt liv ( inte för pengarna alltså) och han kom 3a och vann 65000 pund.. och vet ni vad människan gör med pengarna? Jo han går ut till allmänheten att de kan ansöka om 65 pund hos honom, inte för att spendera själva utan för att någon annan ska få de i sin tur kan göra en skillnad för någon.. han var fantastisk att lyssna på och så inspirerande.. Så nu jäklar tar vi över världen ;)
Ett av hans ledord; *Its not the cards to blame its how you play*

Nej nu ska jag ta med mej min positiva energi och gå o simma! Har varit en Jätte bra dag!!! Precis vad jag behövde.. Och så var det ju gratis mat!! ;)

Pussa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0