mycket att göra!

Äntligen måndag och ny vecka!
Helgen har varit sååå lång, så jag riktigt tyckte det var skönt att komma till jobbet i morse.
Känslan höll i sig ungefär 2 timmar sen längtade jag efter helgen igen.
Jobbade till klockan 17, direkt hem, ta en yoghurt och sedan iväg med Louise och stor handla. Så skönt att kunna åka till ASDA (samma som willys fast bättre) och handla på sig billiga saker som jag nu stoppat i frysen tills min stora kärlek kommer i helgen.
Sen har resten av kvällen bestått av att försöka lista ut vilken tunnelbana jag ska åka med på torsdag ifrån tågstationen. och kan ju säga att det inte bara finns 1 att välja på.. 1 miljon avgångar och färger och ja allt. men tror jag hittat rätt nu så borde lösa sig... 
          http://www.pembridgehotel.co.uk/index.asp
  
Detta är hotellet vi bokat, ser ju fint ut så får hoppas på det då!

Vi kommer att spendera hela fredagen och halva lördagen i London, sen blir det Halloween party hemma i nottingham!Längtar så mycket efter helgen nu, men den kommer väl gå superfort och sen är det väntan på jul igen.. förresten: 58 dagar idag till jul!!

På jobbet idag så var det jag och Hayley, en jätte rolig 27 årig tjej. Vi spenderade eftermiddagen med att prata skit eftersom det bara var jag och hon kvar på kontoret på eftermiddagen. Ingen av oss hade så mycket att göra så vi pratade på. Skönt att prata med någon som är intresserad och är lite äldre än 20.. Hon har 2 barn och det är världens fart på henne =)

 Nej nu ska jag ladda för en ny arbetsdag!! 3 ensamma nätter kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0