*lycka*

Nu har jag och kärleken bokat allt för en härlig wekeend i London!! Kommer att bli hur fantastiskt som helst.. blev lite dyrare än tänkt men vill gärna slippa vägglöss, säng på hjul, slippa flytta sängen för att komma in i badrummet osv. Så nu håller vi tummarna på att vi gjort ett bra köp!
Har även pratat med lillasyster yster idag, min kära syster!! <3 Det livade upp min tillvaro lite, så nu tar jag mej igenom denna helg också.
Hade tänkt ta en tur till karusellerna idag men det regnade när jag vaknade så tog en tur till stan med bussen istället. Köpte busskort och lite godis okej jag erkänner, ett par byxor också, men de var JÄTTEEEE billiga.. hihi ett par svarta kostymbrallor fick de bli.

För er som gillar skor och handväskor rekomenderar jag inte att åka hit, man kan bli galen.. väskor överallt, skoaffärer överallt.. ja o alla som känner mej, vet hur svag jag är för väskor!! Höll på att  köpa en idag men tänkte faktiskt till!! Kom på mej själv med att jag faktiskt inte behövde en sådan väska, de ni ;)

Nej nu ska jag ta o dricka lite cola och äta lite chips (eller crips som de säger här)


Ha en underbar fredag där hemma!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Manen,myten,legenden

Oj,vad mycket jag missat =) Kommer bli deluxe roligt babe...puss

2009-10-10 @ 11:51:05
Postat av: Manen,myten,legenden

Kommer bli deluxe skoj babe =) Love u...puss

2009-10-10 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0