inte gjort mycket idag

har verkligen varit en slapp dag idag.. en urtråkig dag alltså! Skulle gå o kolla på festivalen men det började spöregna, skulle gå på bio men orkade inte trotsa vädret.. Enda positiva är väl att jag haft en av mina bra kockdagar idag, till lunch fick det bli kryddigwook:

och till middag fläskfile i vitlökssås med pasta sallad, dock ingen bild på.. Tog på denna underbara varelse istället:
En underbar liten ekorre som sitter och spanar in oss genom fönstret varje morgon.. och ja, jag vet, vi har asfula galler runt fönstren, men säkert i alla fall!
Sen gick jag till affären och hittade denna underbara öl (kan den vara annat??) det stillande (eller snarare ökande)  hemlängtan..

En blond LEFFE öl.. Saknar dej älskling!!
Annars har jag verkligen inte gjort mycket idag.. städat lite och surfat en hel del..
Ligger till sängs redan 21.00 en lördags kväll, skamligt men behövligt..


Kommentarer
Postat av: Manen,myten,legenden

Saknar dig oxå hjärtat =)

2009-10-10 @ 11:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0